Lek med kamera:)

Publicerat. 2008-06-14 | 22:51:33
Ja så roligt har vi:)
Försökte ta kort på oss men inte så lätt...
Men roligt hade vi, delar med mig av några...
Sverige förlorade då, precis på mållinjen också, kan man ha mer otur? Ja ja bättre lycka nästa match mot Ryssland!!
Då har det varit 2 st och tittat på lägenheten! Den andra tjejen var intresserad men sa sedan att hon ev skulle börja läsa och i så fall bara kunde bo här till september och de kanske inte e så bra, då måste jag leta ngn ny som kan bo hör, hm nja de får nog kvitta! Synd annars för jag vet vem hon e. På måndag kommer de en annan tjej och tittar och ev en på tisdag! Måste bestämma mig i veckan vem som ska få hyra den. De som varit här tycker i alla fall att den e jätte fin lägenheten och de e den:)
Börjar bli trött nu, ska nog lägga mig snart tror jag! Men vad ska man hitta på i mrrn då? Söndag.. veckans tråkigaste dag! Uch, blir de fint väder kanske man kan åka till Spiken, hm ja vi får se.
God natt!!









Ludde ska alltid ha ngt i munnen, helst strumpor och då blir han helt galen. I morse kom han med en strumpa OCH husses snus dosa i munnen:)

Glömde dela med mig av detta kort från Lindas student, snacka om att vara redo med kameran:)
Detta fick nog ingen annan på kort, gulliga e dom. Linda o hennes pojkvän Henrik...


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback