Mycket man ska fixa nu...

Publicerat. 2008-06-14 | 00:11:32
Sitter här och funderar på vad som behöver göras innan man ska flytta, hm de blir en liten lista man måste ta tag i på måndag!

* Ringa skatteverket, har för mig att de var gratis att göra flyttanmälan via dem.
* Ringa radiotjänst och avanmäla tv innehav, jag kommer ju ingå i samma som Niklas nu, så den nya personen som kommer bo här får betala själv.
* RInga mitt försäkringsbolag och kolla med dem hur det funkar med min hemförsäkring, den e ju på allt nu. Lägenhet + inredning men de kommer jag ju inte ha i den nu... hm hur funkar det....
* Com Hem, ska kolla om jag kan säga upp mitt internet, annars ska jag kolla med personen som bor här om den vill ha det och i sin tur betala till mig...
* Ringa och säga upp elen fom den 1 juli, eller ja de ska skrivas över på den nya personen.
* Måste kolla om jag ska byta fack o i så fall till vilket.

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback