Sjung om studentens lyckliga dar....

Publicerat. 2008-06-06 | 08:36:37
IDAG TAR LINDA STUDENTEN!!
Grattis tjejen!!
( tog bilden från lindas bilder på datorn, men ska lägga in andra senare på självaste dagen :)

God morgon god morgon...

Här är man uppe med studenten... hon står nu på toa och sminkar sig, och jag vet precis hur hon känner sig. Glad, förväntansfull, upprymd, full av förväntningar och så klart stressad och nervös men visst e man lite avundsjuk:) kommer ihåg min student som om att den var i går, var ju dock tre år sedan men gud vilket minne...
Kommer aldrig glömma det för de var ngt av det roligaste jag varit med om!

Linda drar vid halv tio tror jag, för att gå till skolan för olika aktiviteter innan hon springer ut klockan två. Sen ska hon åka fyrhjuling då hon hoppade flaket, sen blir det färd ut mot "landet" som dom kallar det. Ett litet mysigt ställe utanför Etuna som Lindas pojkväns mormor o morfar har. Vi sover där i natt sedan o i mrrn kör de mig till tåget som går 10.

Jag ska duscha här om en stund och fixa mig lite, klockan halv två ska jag möta Lindas kompis Sofie för att sedan gå och gratta Linda:)

Det är ju en stund dit men jag tänkte att jag ev går fram på stan en sväng, de öppnar vid tolv men känns som om tiden går fortare där:)

Ja, detta kommer nog att bli en bra dag...
Ska ha kameran redo hela tiden så jag kan lägga in lite biler, jag hoppas jag hinner ta ett kort på mig o linda under dagen!!

Kram på er på självaste nationaldagen!!! Underbart väder förresten:)

I mrrn blir det sol och även på söndag då jag och godingen ska till Od, hm fråga mig ínte var de ligger men härligt ska det bli:)
Nu e bilen fixad också, nya bromsskivor fram. Niklas pappa hade visst procent ngn stans så de blev inte så dyra och nytvättad e den, han skulle visst bara dammsuga den idag också.. ha ha köte en liten sak till honom i går som tack...
Ska in o köpa ngra öl till hans pappa i mrrn också för han har också hjälp till...:)

KRAM

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback