Snart e de flytt som gäller...

Publicerat. 2008-06-13 | 21:15:01

Jag ska flytta till Borås...

Måndag vecka 26 börjar jag på mitt nya jobb på Eniro i Borås.
Så i går sa jag upp mig på Swegon och idag annonserade jag i NLT att jag hyr ut min lilla lägenhet i andrahand, så i mrrn kommer det en mamma och hennes dotter och tittar men även en kille....

Känslorna e blandade om att flytta och lämna Lidköping, de känns spännande och roligt och jag ser verkligen fram emot att få prova på ngt nytt, träffa nya människor och bli vän med en ny stad. Känns konstigt att lämna min lägenhet som jag tycker om mycket och att lämna arbetskompisarna så klart, men också familjen, nu har man nära hem till mamma och pappa och man har träffat dem varje dag, fika på stan på lördagarna och så men de e ju inte långt hem. De tar mig en timma lite drygt och sen e jag i Kvänum eller i Lidköping. Så de blir nog av i alla fall:)

Jag kände att jag ville göra ngt och nu ska jag göra det, det e nu man ska passa på, sen kanske man sitter där med barn och då kan man inte riktigt göra samma saker...
Jag hoppas och tror att detta kommer att gå bra, men jag har också tryggheten bakom mig om ngt skulle gå fel, jag har min lägenhet kvar och alla mina saker och ett arbete går alltid att fixa, man får inte vara rädd... allt löser sig alltid på ngt sätt...

Var uppe på vinden och rensade lite, ska kasta 2 sopsäckar med saker och så gjorde jag plats för min säng och min byrå och tv bänken, för de e de jag inte ska ta med mig. Soffan, tv:n och soffbordet får följa med, för de lånar Niklas just nu av sin bror...
 Detta kommer nog bli bra...

Kram på er...


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback