Sommarfint på balkongen...

Publicerat. 2008-06-25 | 21:41:04
God kväll!!

Idag var de kurs dags igen, fast idag på vårt kontor i Borås. Har fått säljutbildning idag och ska även få i mrrn. Mycket info har vi fått så de e mycket i mitt huvud just nu.
I mrrn efter kursen ska vi ha "sommarfest" på jobbet, vi ska dricka viv, spela poker och äta pizza, ska bli roligt. Jag e väl den i gruppen som e lite offside för jag kom in sist av alla, alla andra började för en månad eller 2 veckor sedan. Lite tråkigt då alla känner varandra redan och jag e lite off men jag klämmer mig in lite överallt och de drar med mig:)

Idag skulle jag välja en plats att sitta på också, och hittade en som var ledig, fanns några fler platser men dock inga datorer. Sen fick jag reda på att jag ska sitta bredvis säljchefen så jag byter nog plats sen!! Inge roligt att sitta bredvid honom kanske:)

Idag efter jobbet åkte jag hem direkt, Niklas o Luddis var inte hemma, de har varit i skogen hela kvällen. Jag började plocka iordning på balkongen, stod massa skit där ute och var jätte rörigt, sen åkte jag till Jysk och köpte två sittdynor till stolarna och en matchande vaxduk till, sen åkte jag till Blomster Landet och köpte sommar blommor att platera i krukorna han hade här ute, ringde mamma och frågade om lite tips ang blommor att plantera, har aldrig gjort de förut, så de var riktigt roligt!!... Blev jätte mysig och Niklas tyckte de blev jätte fint:)

När han kom hem hade jag lagat pasta med creme fraiche sås:)

Nu ska jag hoppa in i duchen och sen ska vi lägga oss i soffan och titta på 27 dresses.
I går tittade vi på What happens i Vegas, skit bra film:)
I mrrn hoppas jag på att få se Juno!!

Kram


Lite Eniro saker vi fick...


och massa saker att lära...


Ute platsen... blev riktigt nöjd. Förut ville man inte ens gå ut:) Nu kan vi sitta här ute på kvällarn och grilla!!


Blommorna, fint va:)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback