Söndag...

Publicerat. 2008-06-15 | 13:07:04
Hej hej...

Då var det söndag igen då!
Känns faktiskt helt okej, ny vecka i mrrn vilket innebär 4 arbetsdagar kvar på Swegon! Kommer att lämna jobbet på torsdag med blanadade känslor! Man kanske ska bjuda på ngt på torsdag, hm....

Idag var det jag som tog morgonpromenad med luddis och sen åkte vi till Ica och köpte nybakat bröd till frukost och överraskade husse med som fortfarande låg och sov. Kunde gått till Ica men Niklas vill inte binda honom utanför...

Nu har vi precis städat, eller ja dammsugit och diskat för de ringde en ny på lägenheten förut, var en mamma som ringde vars son gick på De La Gardie och han hade visst hyrt en lägenhet i andrahand innan men den skulle visst säljas så han stod utan nu! Hon kunde lämna den senaste hyresvärden som referens och de känns ju bra, så de ska komma vid tre och titta! De två andra som varit och tittat känns sådär, när de första började disskutera att skruva upp slagbord i köket fick jag panik för de vill jag inte att de ska göra och den andra tjejen kanske bara kunde bo till Sep och nej de vill jag inte heller.... Roligt om hon ringer i slutet på juli och säger att hon kommit in på skola och så ska man börja leta nya som ska bo här...

Sen funderar jag på om vi ska åka ut till Ulrika och Håkan en sväng, finns inte sååå mycket att göra när vädret e sådär..

Hej så länge....

_________________________________________-

Då var de kväll då, sitter och tittar på en prinsessas dagbok 2. Började packa ner lite saker idag som jag inte ska flytta med mig utan som ska få bo på vinden så länge. Men tröttnade ganska fort. E inge kul att packa, uch. Allt som inte e ömtåligt ska jag bara kasta ner i sopsäckar, enkelt:) Synd att man inte kan göra så med allt, ha ha
På torsdag åker vi till Borås när jag slutat. Ska ju till småland över midsommar. Då ska vi ta med oss lite saker, blommor och så tänkte vi och mina kläder... packar väl bilen så mycke de går.
Sen på fredag nästa vecka ska vi hem hit igen, då e det Rix Fm festival på torget, då ska vi köra med en kärra från Borås och då ta med de sista, soffa, bord och cykel och så...

Kram på er...

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback