En underbar helg...

Publicerat. 2008-05-12 | 21:20:45
Hejsan!

Inte skrivit på ett tag så kanske ska göra det nu, de har faktiskt hänt endel den här helgen och i mitt liv överhuvudtaget.
Jag har träffat en kille som jag tycker väldigt mycket om, träffade han på internet, vi hade kontakt där ett tag och sen träffades vi, han kom faktiskt hit!
Förra veckan träffades vi en hel del och de kändes jätte bra från första stund. Han heter Niklas, är 28 år och kommer från Borås.
I fredags kom han hit på eftermiddagen. Vi käkade lite på kvällen och sen blev de lite tv och mys:) Han berättade då att hans mamma o pappa skulle campa över helgen i småland och frågade om vi inte skulle åka ner och hälsa på, jag hade aldrig träffat dem men tyckte de lät som en rolig grej, så i lördags åkte vi mot småland men stannade i Kvänum först då Niklas fick hälsa på min mamma o pappa för första gången och de e alltid lika pirrigt, men de visste ju redan de mesta, för i torsdags när niklas var här fick jag ta hans bil till jobbet och vem möter jag inte på morgonen, jo mamma. Hon frågar va de var för bil och jag svarar: En svart V70:)
Senare på eftermiddagen kom pappa och frågade varför jag körde en bil som var registrerad i Fristad. Då hade mamma cyklat förbi bilparkeringen och kollat upp reg numret på bilen och skickat sms till vägverket för att se vems bilen var. Så de hade sina aningar redan. Vi fikade och sen åkte vi vidare mot Småland och jag fick godkänt av mamma o pappa:)
De tog en bra stund innan vi kom ner till campingen, man kan lugnt säga att de var småvägar och Niklas GBP funkade inget vidare, tror vi ringde Niklas pappa typ 15 ggr och de bästa var när vi inte visste hur vi skulle köra i en rondell så under tiden som Niklas pratade med sin mamma åkte vi runt i den 4 gången innan vi åkte rätt:)

Gud va jag skrattade.
Väl framme kan jag säga att jag fick knip i magen men de försvann fort, jag välkomnades av hans pappa Jerry, mamma Solvej (stavas?) och hans farbror Christer och hans fru Kicki, de hälsade mig i hand och sen fick jag kramar av dem allihop och de var en jätte bra stämning, de pratade med mig hela tiden och vi skrattade massor:) Jag och Niklas hade hoppats på grillat när vi kom men icke, de blev potatis med köttbullar, ha ha ja ja men de va gott de också. Sen gick jag och Niklas ner till vattnet och efter oss kom glatt Niklas hund ludde Han skulle vara med oss hela tiden och jag fjäskade in mig rejält med non stop:) Och de funkade bra, han hoppade allt upp i mitt knä sen på kvällen o somnade gott...
Under kvällen satt vi och o pratade, de drack lite öl och för mig blev de cider....
När vi skulle lägga oss låg niklas bakom mig och höll om mig och framför mig låg Ludde, måste sett roligt ut:)
Tog bilder i helgen men de ligger på Niklas kamera men jag hoppas jag får dem snart:)

Vi vaknade vi halv 9 tror jag, gick upp och satte oss i solen och sen blev de frukost och tro de eller ej, Niklas och hans pappa badade.... fy fan va kallt de måste varit!!
Vid tolv åkte vi vidare mot Niklas kusin söm vi stannade och fikade hos och sen bar de iväg hem mot kvänum där jag och Niklas beställde kvällsmat...

Kvällen i går blev lugnt, vi tittade på en film och mös i soffan!!
Niklas åkte hem idag, han jobbar kväll denna veckan. innan han åkte kom han förbi mitt jobb och kikade in, så nu vet han hur de ser ut där, Varnade honom för Roland innan vi gick in och mycket riktigt vem ställde sig nästan på Niklas fötter och frågade ut och var nyfiken om inte Roland.

Niklas ringde mig vid halv fyra, har varit lite orolig idag!! Frågade honom efter hans kontonummer i går då jag ville föra över pengar för bensinen som gick åt i helgen men de fick jag inte betala så istället beställde jag blombud till honom idag till hans jobb, så mycket riktigt, idag vid halv tre ringde växeln och frågade efter niklas så han fick gå dit och ta emot blomman, ha ha han blev jätte glad. LIte roligt att man kan göra så:)

Nu ska jag gå och lägga mig!! Ska bli skönt men kommer bli tomt utan Niklas...
Han ringer nog snart hoppas jag....

God Natt på er....

Emelie

Förrsten, i mrrn firar mamma och pappa bröllopsdag, om jag inte minns fel så gifte de sig den 13 maj 1989 så nästa år har de varit gifta i 20 år!!!
GRATTIS MAMMA OCH PAPPA PÅ BRÖLLOPSDAGEN!! NI ÄR DE BÄSTA SOM FINNS:)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback