Lite nya kläder:)

Publicerat. 2008-05-13 | 21:57:54

God kväll...
Då var denna dagen snart också slut, har precis diskat lite och plockat iordning, ska snart krypa ner i sängen!!
Idag klockan fyra var jag och plockade mina ögonbryn, hm ja de behövdes! Inte gjort de på hur länge som helst och de blir en jäkla skillnad när man gjort det! När jag satt där och pinades ringde min mobil tre gånger, hade bara på vibratior men undrade allt vem de var och när jag var klar såg jag att de var Niklas, hade fått ett sms också, han var väl orolig för att jag inte svarade, ha ha så jag ringde upp:) Han e sååå otroligt snäll!!
Sen gick jag på stan en sväng, har inte köpt några kläder alls denna månaden så jag var lite sugen på ngt nytt, hittade ett par korta svarta jeans på Vero Moda och tre bar trosor...
Sen gick jag till H&M och hittade fyra t-shirts, de kostade 49,50, super fina, enkla men perfekt att ha. Blev lite roliga vår färger. Sista butiken blev Gina så klart:) Hittade ett par jeans, en klänning och en topp på rean... sen hade jag ett sånt stämplingskort så när jag betalat de sakerna fick jag en vara för 150:- så de blev en klänning till. Har kommit på att de e riktigt skönt att gå i klänning och leggins:)

I veckan blir de lugnt annars, i mrrn ska jag faktisk till frisören. Färgade ju och klippte mig för någon vecka sedan men har inte riktigt varit nöjd, så jag gick in och pratade med en frisör så ska dit i mrrn och fixa till det...

På fredag ska jag till Borås och hälsa på Niklas:) Första gången ju! Ska bli jätte roligt!! Längtar!!!
Så typiskt bara, idag fick vi reda på att NU får vi börja jobba över, här har man varit ledig flera helger och bett om att få jobba men de har vi inte fått och nu när man har bestämt att man ska åka bort på får man jobba, men nej jag hade planerat detta nu så denna helgen hoppar jag! Får bli jobb nästa helg!! Snart ska man ju till Linda:) Ska bli roligt att träffa henne igen! Saknar henne verkligen! Ska man köpa i present då? Student och 20 års present, hm ja de tål och tänkas på ett tag till men hon gillar ju grönt:) ha ha

nej nu ska jag göra mig klar för sängen.. Ska lägga in bilden på mig och Niklas här nere också som se tog på oss o helgen:) Han skickade de till mig idag på min mail:) snäll e han!!

God natt!!




image184


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback