Regning vårmarknad...

Publicerat. 2008-05-02 | 17:44:41
Ja idag har de inte gjort ngt annat än att regnat!!
Vaknade ganska tidigt idag och gick upp o åt frukost och sen ringde mamma mig och sa att de va på g till stan...
gjorde mig klar och traskade fram mot torget. Gick till Gina först och lämnade tillbaka de grå legginsen, de e inte bra, de e för långa, tycker inte om de.
Sen träffade jag mina päron och vi gick en sväng och sen blev de fika på Henrys, och de blev de gamla vanloiga för mig. Cola light ha ha. Hade med mig emn banan och en riskaka med choklad...
När de åkte hem ringde jag Linda och mötte upp henne, hon jobbade idag så tjejen hon e personlig assistent till var också med, vi gick en sväng och sen blev de lunch på harrys., pasta med champinjoner och tomatsås:) gott var de. Sen gick vi och kikade lite på rörstrands och den sko affären som ligger där och till sist en sväng till Jysk, köpte en ny dusch stång, Fia gjorde ju sönder min andra i lördags:) Kostade 149:- stod de på hylletiketten men när jag betalade blev de 99:- tack tack!!

Var inne på Smycka också och frågade efter mitt halsband jag beställde för jag vet inte hur länge sedan som skulle kommit nu denna veckan men nu skulle de komma i mitten på maj istället! TRÅKIGT!!

Idag blir de en lugn kväll!! DE E JU BARA FREDAG:) SKÖÖÖÖNT!!

Hej svejs!!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback