Adventsmys!

Publicerat. 2008-11-26 | 20:53:02
Idag har jag adventspyntat här hemma i vår lilla lägenhet!
Har längtat bra länge nu och idag såg jag att grannarna här i huset börjat o  då kunde inte jag låta bli!

Blev riktigt mysigt! Bara granen och lite tomtar som fattas med de får ju bli senare.
Idag var jag och Niklasi skogen också, jag plockade lingonris och Niklas högg en mini gran till mig som jag ska ha belysning i och sen skaden få sitta i en kruka mpå altanen.De var mamma som kom med tipset! Hon hade sett de på en julmässa. Blev super mysigt!

Nu ska jag kika på bonde söker fru!
Bilder kommer här:
Bild på granen kommeri mrrn, ljus slingan jag köpte idag på rusta funkar inte somden ska, bara halva som lyser:(


De nya gardinerna som Niklas ville ha och ljusstaken jag köpte:)


Våra advents ljus. Tyckte de var fint med blockljus, köpte de på choise i Fristad.
Siffrorna är i metall och lingonriset fanns på metervara:)
Köpte en hyacint idag också,de luktar så gott!!


Denna kransen gjorde jag idag! Tyckte den blev super fin:)

Kommentarer
♥ Emma

åh va mysigt o fint det blev! Kransen var ju verkligen superfin!! Vill du göra en till mig oxå ;) Kram

2008-11-27 @ 10:57:08
URL: http://mittsmastadsliv.blogg.se/
♥ marie

fint julmys!! :)

2008-11-27 @ 22:03:58
URL: http://sistersdesign.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback