ÄNTLIGEN HELG!

Publicerat. 2008-11-14 | 12:27:35
Åh va skönt de ska bli med helg. Helt underbart.
Börjar jobba om en timma, slutar sex idag! Fredagarna på jobbe brukar gå fort då de alltid e aktiviteter hela dagen. Idag tex ska vi på thai restaurang. gott gott:)
När jag kommer hem i kväll ska jag och Niklas göra flygande Jacob (igen) de e verkligen hur gott som helst och perfekt mat en fredag när man ska ha lite mys kväll! Blir väl lite popcorn också och så klart julmust som vi gör själva i soda streamen!! Nikals hade använt de förra året så han köpte de för någon månad sedan när vi handlade och jag tyckte att nja de e nog inge vidare men de e lika gott som vanlig julmust! Slipper man släpa på alla dessa petflaskor för de blir ju en del såhär till jul... och man sparar pengar! Va kostar en julmust i affären? 15:- ungefär va? Och en flaska med "must" som de heter kostar 45 kr och den ger 12 liter hm med lite huvudräkning blir de 3,50 :-/ liter!!!! STOR SKILLNAD!! Prova vet jag!!


I helgen blir de lugnt för vår del. I mrrn har Niklas jakt hela dagen!! Ska hämta honom sent i mrrn. Jag ska iväg och träna och städa lite också tänkte jag. Jag ska nog allt hålla mig sysselsatt:)

Hej så länge

  

Flygande Jacob:)

Snabb uppdatering!!
Håller på och lagar fredags mat:) Tänt massa ljus i lägenheten så nu e de bara mys som gäller!
Ska upp tidigt i mrrn! Ska jobba lite extra mellan 9 o15!
Hörs i mrrn!
Ha en bra fredag!

Kram
    

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback