Bonde söker fru...

Publicerat. 2008-11-19 | 20:00:04
De ska jag snart sätta mig o titta på. De tycker jag e ett mysigt program!

Idag har jag jobbat 8-14, har gått bra idag.
När jag kom hem så åkte jag & Niklas till hans kompis Christian en stund och sedan åkte vi vidare för att göra några ärenden. Vi köpte en girlang med ljus som vi ska sätta ute på altanen, jag köpte också presentsnören som jag ska ha till alla julklappar:) Jag glömde ju köpa de i Ullared.
Blev lite mathandling också, mjölken va ju slut...

Annars har de varit lugnt här, är fortfarande inte på de bästa humöret. Vad kan de vara tro? I och för sig, jag vet nog...

Hej så länge...


Girlangen köpte vi på Rusta, 5 M för 119:-

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback