Dålig kvalite eller vad?

Publicerat. 2008-11-28 | 10:35:19
Åhh jag e så förbannad!
För ett tag sedan köpte jag och Niklas en girlang till altanen och den satte ju jag upp förra fredagen, och den har funkat bra de gånger jag tänt den på kvällarna för att de hur de ser ut, i går när jag tände den lös bara halva!!

I förrgår köpte vi en ljusslinga till vår lilla minigran som vi har ute på altanen, satte i den i granen och den funkade perfekt, men senare på kvällen när jag var ute och gick med Ludde så funkade bara halva!!

Vad e de som händer? Har de så jävla dålig kvalite på sakerna eller har vi bara maximal otur?
Bara att sätta sig i bilen igen och åka till Rusta för att byta. Bara att ta ner girlangen som jag hade ett jävla jobb med att spika upp!! Så irriterande!!
Man borde få pengar tillbaka på vad de kostar att åka till Rusta fram och tillbaka för att byta!
Tycker annars att Rusta e en rolig affär men inte när de blir såhär!!

Kommentarer
♥ Simon

lär sig, rusta suger! gud

2008-11-28 @ 15:10:37

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback