En månad kvar till julafton!

Publicerat. 2008-11-24 | 14:01:18
Idag är de en månad kvar till julafton! :) Mysigt tycker jag!
Det snöar fortfarande ute, hoppas de får ligga nu då när de väl snöar! Vore ju roligt om de kunde ligga snö ute nästa vecka när man ska ta fram adventsljusstakarna. Men viktigast e ju att de ligger om en månad!

Jag har precis ätit lite spagetti med ketchup, var tvungen att ha i mig ngt innan jag ska iväg till jobbe, börjar halv 4 idag!
Tog de lugnt idag på morgonen, vi sov till halv 9 sedan gick vi upp, Niklas ringde några viktiga samtal och sen satt vi en bra stund i soffan under ett täcke och bara myste, vi satt också och väntade på posten:) Lönelapparnas dag idag ju! Och han kom till slut:) Man e ju alltid lika nyfiken!
Han ska iväg o jaga idag och jag ska ju jobba.

I mrrn ska jag åka och klippa mig! Ska bli såå skönt! Var över 2 månader sedan! Så jag skulle vara där kl 9!

Ha en bra dag!
Kram
____________________
Hej igen!
Då var denna  arbetsdagen över!
Niklas hade gjort mat och sedan satte jag mig och förberedde våra räkningar för denna månaden så de e bara att gå in och godkänna i mrrn bitti när jag vaknar! Jag e ju så barnslig att jag vill ha de överstökat samma dag som pengarna kommer, då vet man att allt e klart och vad man har kvar att röra sig med.
Denna månaden var de inte så farligt med räkningar. Låg på ungefär 10 000 ihop denna månaden. Men då e ju hyran på 4000, Niklas lån 3000 och sen hade han e super tråkig tandläkar räkning på 1000 och sen e de mobiler, hemtelefon och tv:) De plockar på! Men e man två så e de ju okej, fick bra löner denna månaden så de känns ok! Några julklappar kvar att inhandla sen blir de till att SPARA eftersom Niklas e utan jobb fom fredag:( uch jag ryser bara jag tänker på de. Men idag pratade Nikals med Lernia och Iniflex hade ringt dem och frågar om Nikals så de känns ju bra. Nu e de bara att hålla tassarna.
Klippning i mrrn:) Jippie!
Nu e de mys med min älskling som gäller.... ÄLSKAR HONOM!!

God Natt


Fina granar i knalleland. Jag och min brukare var där idag och fikade så hon tog kort på mig:)
Jag tog kort på min brukare, men de får jag ju inte lägga upp här...


När jag sitter och gör mina juletiketter, måste åka tillbaka till Willys med klistermärkena. De var ju feltryckta!! :(


Vår älskling i morse på husses plats, han ville INTE gå upp:)


Mina älsklingar:)

   
Jag försökte ta kort på oss i går men Niklas va bara på tönt humör:)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback