Fick en blomma av min älskling idag!!

Publicerat. 2008-11-05 | 23:02:37
Ja!!!
När jag kom hem från jobbet för en stund sedan var det de första jag såg, en blomma som stod så fint inslagen i celofan på bordet:) En svart kruka med mina favoritblommor gerbera i, och så klart ett fint kort som det står "jag älskar dig" på och innuti har han skrivit " Du är det bästa som hänt mig. Vill leva med dig för alltid. Puss din Älskling!!! "
Blev såååå glad!! Slängde mig över honom i soffan och pussade honom hihi !! Bild kommer senare, orkar inte ta de nu!

Idag har det gått bra på jobbe, blev en lång dag!
Eftersom den andra assistenten e på resa så e jag ensam ons, tors och fre. Började 12 idag och slutade kl 22 då de blev tio timmar. I morse vid halv 9 ryckte Niklas till i sängen o skriker " DU HAR FÖRSOVIT DIG" ha ha nej sa jag och vände mig om, jag börjar tolv:) Rolig e han!
I mrrn blir de ett ännu längre pass, börjar 8.30 och slutar 22. Fick jobba hur länge jag ville sa hennes mamma men eftersom jag ska vara ledig nästa onsdag så kan de ju vara skönt att jobba in de 7 timmarna jag förlorar då!! För på onsdag nästa vecka åker ju jag och svärmor till ULLARED:)
På fredag jobbar jag 11-18

I mrrn har jag tänkt ta med min brukare och fixa två julklappar, den ena till mammsen och den andra till svärmor.
Kan vara skönt att ha köpt några lite då o då så inte alla kommer på en gång sen!
Vet vad jag ska köpa till de flesta men inte till mina bröder, hatar de!!!
Ibland önskar man att de var systrar, ha ha:)

Nu ska vi lägga oss o mysa i sängen:)
God natt!!


Kommentarer
♥ Simon

önskar mig ett: http://www.webhallen.com/prod.php?id=38436



World of Warcraft - 60 Days Game Time Card (EU Version)



finns i alla spelbutiker ;)

2008-11-05 @ 23:36:01

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback