Hantverksmässa o lunch!

Publicerat. 2008-11-22 | 18:38:36
God Kväll!!

Idag har jag haft en bra dag! De bästa av allt var att jag vaknade UTAN väckarklocka, helt underbart att få vakna av sig själv. Vaknade ju vid 7 första gången när Niklas pussade mig hej då ( han skulle iväg o jaga) och sen vaknade jag inte för än halv 11. Gjorde mig klar för att sedan hämta Niklas mamma. Vi åkte iväg på hantverksmässa i Fristad, jag prövade på Line Dance och de var super kul. Min bukares mamma e danslärare så de var roligt! Jag funderar på att börja i januari:) får kursen till halva priset då jag varannan vecka kommer få ta med min brukare...sedan åt vi lunch med Niklas mormor o morfar! Vi tog också en sväng till Niklas moster och hälsade på!

Just nu håller jag på och städar lite här hemma, man vill ju att de ska vara fint när mamma och pappa kommer på besök, ha ha nej då men de var lite rörigt och de hatar jag plus att de e MASSA hundhår överallt... HATAR!!
Har också satt upp girlangen på balkongen och se blev super mysigt!  Ska inte tända den än, var bara sugen på att få upp den och speciellt se om den räckte som Niklas absolut inte trodde. han sa att den skulle bli alldeles för kort och tyckte inte jag skulle köpa den men för en gångs skull lyssnade jag inte på honom och kan ni tänka er den var alldeles PERFEKT i längd, ha ha!! Bild kommer senare:)

Ska väl fortsätta och sedan ta en snabb dusch, på med myskläder och sedan blir de att lägga sig och kika på tv!
Ska ju hämta Niklas och hans pappa i kväll också, de har ju varit på stor jakt idag som de kallas och då e de mat och fest efteråt.. får väl se när de ringer

Ha en fortsatt trevlig Lördag!!

Kramar

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback