Klart!

Publicerat. 2008-11-25 | 07:46:56
Så, nu har jag betalt våra räkningar och allt annat e draget och mammsen har fått pengar för mitt träningskort:) Så nu e de klart! Härligt!
Jag sitter och kikar på Riz Morronzoo på tv 6 nu, ska snart fixa iordning mig och åka iväg mot frisören. Ska stanna på ica innan och köpa ngt att sätta mitt "nedräkningsljus" i. Tror de blir en liten kruka med en tomte på och sen vill jag plocka mossa i skogen och lägga runt:)
Niklas ska strax åka här, han ska vara på Lernia en stund idag! De har ju som sagt inga jobb men idag skulle han få hjälpa till på kontoret, de vet inte vad men kanske tömma papperskorgar och så, ha ha så löjligt!
Ha en bra dag så länge...

******************************************'

God kväll!!

Har inte så mkt att skriva i kväll. Har ju jobbat och de har varit bra!
Har precis fått i mig lite käk och nu blir de mys medmin underbara älskling innan de e sängdags.
I mrrn bitti ska vi upp och besiktiga bilden 7.30
Sådär roligt men lika bra att göra de.De ska ju göras liksom! Vi håller tummarna!

Just de ja,jag har precis beställt en skivafrån Ginza.se. Blev tipsad av Linda (ninniz.henkeman.com) hon hade köpt en julskiva med Shirley Clamp, Sonja Aldén och Sanna Nielsen. Den e  säkert super bra! De e ju så duktiga alla tre! Så jag kunde inte låta bli att beställa den...

God Natt

1.Another winter night   
2.All I want for Christmas is you   
3.Oh holy night   
4.Ave Maria   
5.My grown up Christmas list   
6.The Christmas song   
7.Have yourself a merry little Christmas   
8.This Christmas   
9.Driving home for Christmas   
10.Light a candle   
11.Silent night   
12.The first Noel

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback