Lidköping + Kvänum

Publicerat. 2008-11-02 | 22:48:50
Idag åkte jag och Niklas till Lidköping i Kvänum!
Har varit en bra dag!
Var hos familjen Svensson en liten stund och blev faktiskt bjudna på lite mat.
Sedan åkte vi vidare mot mina föräldrar, fikade, pratade och hade det trevligt! Det blev till och med bowling i en timma!!
Spelade dock inte lika bra idag som sist, men jag vann ändå över Niklas om mab räknar på totalen:)
Han lånade min pappas klot så kan försökte ju bara skruva klotet hela tiden!! Men de gick bra, han fick till de riktigt bra ngra gånger:) Gullig e han!
Vi var väl hemma vid 21 ungefär. Jag satte mig och kikade på Ensam mamma söker på datan och Niklas försöker fortfarande att få igång hemmabio ljudet....
Jag funderar på att gå och lägga mig i sängen, ska upp tidigt i mrrn och jobba ju men jag e lite mys sugen så jag väntar nog lite till, han kanske ger sig snart!!
Jag e så glad att jag träffat Niklas.... han e underbar på många sätt! Älskar honom av hea mitt hjärta och jag vill för alltid vara hans:)

Bilder från Bowlingen...



Mamma & Niklas


Mamma, Niklas & lillebror Simon







Kommentarer
♥ peter pc carlsson



Jag skriver till dig för att du givit kommentarer i en blogg om Cancer. Jag har gjort en särskilld bild och text som tack för att vi vann.



Kanske är du en av de drygt 1.200 personer som har givit pengar till insamlingen hos Barncancerfonden "Den jävla idioten". Då är du en av VINNARNA och får lägga upp det som finns på länken hos den blogg som startade insamlingen.



http://enbart.blogg.se/2008/november/081102-enbart-vinnare.html



Om inte så har du din chans att bidra till insamling mot barncancer.



Peter PC Carlsson

http://enbart.blogg.se

2008-11-02 @ 22:51:09
URL: http://enbart.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback