Lördag...

Publicerat. 2008-11-08 | 09:40:26
God Morgon!
Har precis kommit upp ur sängen. Jag behövde verkligen lite sovmorgon, de senaste tre dagarna har jag jobbat 32 timmar så jag var sådär lagom trött i går:)
Niklas ville att jag skulle me ut och jaga idag men nej jag va inte såå sugen på de. Och de e jag glad för nu, de e inget vidare väder ute. Men han sitter allt i skogen nu!

Jag har tänkt att jag ska till fristad idag och fixa några julklappar:)

Var inne i en av affärerna i går, har nämligen sett en såå fin adventljusstake i ett av deras skyltfönster och den har lyst så fint varje gång jag åkt förbi och jag har länge tänkt gå in och titta på den och se vad den kostar. Men så i går gjorde jag de, och jag blev glatt överraskad för den va inte så dyr som jag trodde. Men alla som de hade i butiken var redan sålda så jag frågade om de hade fler, de skulle få in men hade en låååång kö på folk som skulle ha men jag skrev upp mig och får en på tisdag:) Bild kommer lite längre ner!!! Jag älskar den:)
Köpte även ngt annat coolt, nämligen siffror 1-4 som man ska sätta på blockljus och ha som adventsljus, och sedan en "tråd" som är som lingonris. Var superfint. Tänkte ha de på bordet i tvrummet, har ju en "vanlig" adventsljusstake som jag fick av mamma som man sätter smala ljus i och den tänkte jag ha i köket.. får ta bild sen när blockljusen är inhandlade, ska göra de på Ullared:)

Ja ni får ha en bra lördag, ska ni hitta på ngt kul idag??


Här e den. Jag hade velat ha ngn stjärna i tvrums fönstret men de ville inte Niklas, han ville ha en "riktig" ljusstake.
Så hittade jag denna. Som ni ser e den stor, men vårt tvrums fönster e stort så jag tror de kommer blir jätte bra:)
Jag har ju en stjärna som jag kan ställa i sovrummet:)


Blomman jag fick av min goding:)

Kommentarer
♥ Anonym

Så här mot jul passar det ju perfekt att få gratis presentkort, Om du blir medlem på Supergratis via denna länk så kan du samla ihop poäng ( till exempel så kan du klicka dig in på olika hemsidor och så får du poäng). Dessa poäng kan du sedan kan växla in mot presentkort i en massa olika butiker, lotter,biobiljetter,en ipod shuffle och mycket mer helt gratis: Glöm inte att aktivera kontot via din mail!

http://www.SuperGratis.se/?r=50207



På gratismode.se så kan du få hem gratis presentkort till en massa olika butiker, biobiljetter eller varför inte växla in en trisslott. Bara genom att enkelt samla poäng som du sedan växlar in så kan du få något av dessa grejer helt gratis hem i brevlådan:) Klicka här för att bli medlem, och du glöm inte att aktivera ditt konto via din mejl.

www.gratismode.se/?c=1389



Hoppas du får en bra söndag:)

2008-11-09 @ 10:37:10

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback