Söndag...

Publicerat. 2008-11-02 | 09:22:05
God Morgon!!
Nu har man precis rullat ur sängen och ska strax göra sig iordning!
Idag har vu ju tänkt åka till Kvänum o Lidköping! Först ska vi åka till NetonNet och köpa lite sladdar till den nya TV:n och till hemmabion som vi inte fått igång än. Niklas fick väl fart nu när han såg att hans kusin hade de:)
Nu ska de blir rikigt skönt att få en till tv, så man slipper bråka om vad man ska se på kvällarna:)

Idag har jag ju tänkt att jag ska starta dagen med en soppa....
Får se hur detta går men jag hoppas ju på de bästa!!

Hörs i kväll!!
Tar med mig kamerna, kanske ska ge mig på ETIT idag lovar inget men annars blir de bara bilder:)
Kram

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback