TISDAG...

Publicerat. 2008-11-04 | 21:54:50
Hej på er alla som läser min blogg:)
Undrar ibland hur många de e, skriv gärna ett inlägg så vet jag!! :)

Idag har det varit jobb för min del, men i morse hade jag mer än gärna velat ligga kvar i sängen, för de var såååå skönt!!
Den tidiga arbetsveckan e verkligen kämpig, jag tycker bättre om den sena veckan. Sovmorgon e guld värt för mig:)

Idag när jag slutat åka jag hem och sedan bar de av mot brandstationen där våra bilar fick en välbehövlig tvätt!! Nu e de fina igen och de har spolarvätska, de e inge kul att åka utan de nu såhär års... rutan blir ju hur smutsig som helst!!

Annars har de inte hänt ngn roligt idag!!

Om en vecka i mrrn åker jag till Ullared med svärmor:) hi hi e riktigt sugen på det nu!!

God Natt!!!

PS: Nu har vi tv i sovrummet också, huuuur skönt som helst! På lördag när Niklas jagar ska jag lägga mig i sängen och mysa med tv:) Glömde ju fjärrkontrollen i kvänum i söndags men den va lillbrorsans snäll o skickade så vi fick den idag!!

Kommentarer
♥ Familjen! :)

Simon, Mamma, Pappa, och tobias när jag (simon) är hemma hos han ;)

2008-11-04 @ 22:07:06

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback