Tisdag..

Publicerat. 2008-11-18 | 21:36:15
Jaha och vad ska man skriva idag!
Har inte heller idag ngt roligt att skriva.
Har jobbat och sen har jag inte gjort ngt mer idag! Kvällen har liksom bara försvunnit. Har sagt ett tag nu att jag ska komma iväg på träning men också att jag ska försöka komma iväg på vatten gympa som jag aldrig varit på men när jag kommer hem från jobbe har jag ingen lust:( fattar inte vad de e med mig! Kanske för att de e lite jobbigt på jobbe just nu! Jag hoppas verkligen att de blir bättre snart annars vet jag inte vad jag gör...

Idag hade jag velat hitta på ngt roligt med Niklas men han åkte ju så klart och jagade och när han väl kom hem satte han sig vid datan så de blev inge, hade velat åkt iväg och köpa snören till julklapparna så jag kan börja slå in, ser inte så roligt ut i vår klädgarderob...
Kanske kan börja slå in dem på lördag, då e jag ensam. Niklas ska ja just de ja JAGA men ska bli skönt att få vara lite ensam. På söndag kommer mamma, pappa o Simon hit. Mamma har bowling match o sen blir de restaurang, just de ja, jag måste köpa gjutväv... mamma ska göra en tomtesäck till mig att lägga julklappar i:)

Nej nu ska jag bege mig mot sängen, måste bädda först, sängkläderna ligger i tumlaren.. om 2 veckor blir de jul sängkläder:)
God Natt!!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback