Torsdag!

Publicerat. 2008-11-13 | 09:57:35
God morgon!

Ni har säkert inte missat att jag var i Ullared i går tillsammans med min svärmor.
Var super roligt! Att de e mkt folk får man ju räkna med men jag tyckde de gick bra, de mesta folket befann sig på leksaksavdelningen och julavdelningen men de kanske inte e så konstigt!
Jag hittade de jag skulle och kan väl säga att jag höll mig till inköptlistan, kanske blev ngn extra grej men inte så mkt faktiskt.
Slutsumman slutade på ca 3000:- men då hade jag ju med mig 2000:- som jag fick av svärmor o svärfar:) Så jag handlade inte för så mkt, hihi
jag e nöjd med mina inköp och i går konstaderade jag att jag bara har julklappen till lillebror kvar och ngt mer till våra pappor sen e vi klara:) Härligt! Sen så klart Niklas men de e bäst att fixa de i all hemlighet för nyfiknare person än honom går nog inte att hitta! Han bli galen!! :)

Här e ngt av de jag köpte:


Det blev en hel del till julgranen också eftersom att vi inte hade ngt! Så julgransbelysning, julgransfot och kulor köpte jag men de tänkte jag att ni får se sen i granen:)
Köpte också en trädgårdstomte:)


köpte sängkläder med tomtar på:) Tyckte jag kunde vara mysigt till jul 119:-/3 delar


Och den de jag verkligen hoppades på att hitta och de gjorde jag. Höst jacka 269:-, väska 119:- och matchande vantar till jackan 49:- JAG E NÖJD:)

och sen de bästa av allt:)




Tomte dräkt till Ludde:) Jag kunde bara inte låta bli! Detta var skyltexet som jag slet ner, ville bara ha den!
49:- kostade den. När jag kom hem tog jag med Ludde in på toa och tog på den och sen fick han gå ut till Niklas och han började asgarva:) Han tyckte att de var lite läskigt att gå i den men med lite hundgodis så glömde han bort de. Visst blev han söt!! Den ska han få ha på jul ha ha

Kommentarer
♥ Simon

och ingen till stickan :(

2008-11-13 @ 16:40:53
♥ Simon 2

stickan skulle ju kunna va tomten! han har ju mustash! :D

2008-11-13 @ 16:41:32

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback