Äntligen helg....

Publicerat. 2008-10-03 | 12:30:49
Fredag!! Underbart med helg:) Dock blir de ju en "kort helg" eftersom att jag slutar sex idag och börjar 8 på måndag morgon men vad gör de:) Två dagar ledigt.
Nu sitter jag och väntar på att dra mig till jobbe, ska ju åka och lämna ludde först.

När jag gjort mig iordning i morse åkte jag iväg mot stan, hade två plagg från Gina och blivit fula, t-shirten har vridit sig som fan efter första tvätten och enm svart klänning jag använt typ 3 ggr hade blivit helt nopprig. Fick en ny klänning men
t-shirten tog de inte emot för de stod att den skulle tvättas i 30 grader och jag körde den i 40. Brukar inte kolla sånt utan jag tar för givet att en vanlig bomullstopp ska köras i 40. Ångrar nu att jag inte kikade efter vad de stod i tvättrådet INNAN jag gick in på Gina. Ja ja skit samma, får väl använda den ändå.

Var även inne på systemet, och GISSA VAD:) ÄNTLIGEN har de min favorit cider... blev så glad!! Rekorderlig päroncider. Så de köpte jag så klart tills i mrrn då de blir Stadt i Skara.

Nej nu ska jag fixa iordning mig så jag e klar inför jobbet:)

Hej så länge....

_____________________________________

Hej igen!
Då har man jobbat klat för idag och varit hos svärföräldrarna och ätit kvällsmat:)
Nu har jag tänt massa ljus i hela lägenheten och även ute på balkongen i de fins ljuslyktorna jag köpte i Ullared i somras, nu e de riktigt mysigt här, bara min goding som saknas men han kommer snart hem. Han skulle sluta vid nio idag!

I mrrn bitti blir de färd mot Kvänum vid 8 tiden! Ska ju åka med mina föräldrar till Lidköping vid halv tio. Ska kika lite i affärer och fika så klart:)

Sen blir de party:) Ska verkligen bli superkul att träffa alla:)

Hej så länge
 

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback