Bowling...

Publicerat. 2008-10-21 | 23:17:09

I går pratade vi om att hitta på ngt. har blivit mycket tid hemma de sista. Jag föreslog bowling och de nappade Niklas på direkt, men i går när vi ringde och skulle boka så var de fullt så jag ringde idag vid halv 12 och då hade de EN bana kvar vid halv 7 så jag bokade den:) Niklas har varit hemma både i går och idag då de inte har ngt jobb på Lernia och eftersom han e fast anställd får han betalt ändå . Men i mrrn hoppas jag på att han får jobba:) Lite skönt att få vara lite ensam hemma också ju:) hih i
Så idag bar de av mot bowlinghallen och jag hoppades ju på att vinna igen eftersom jag gjorde de sist. När jag skulle få iväg första klotet skröt jag lite på skoj och sa att jag kommer få strike, ha ha och de fick jag sen gick de hur bra som helst nästan hela tiden. Jag vann över Niklas. På fyra serier fick jag ihop 509 poäng, och niklas 350 ha ha
Han skyllde på att han försökte skruva och sen att jag har bowling i blodet för att min mamma e duktig, ha ha skit snack!!

Här kommer lite kort:)


Vi sitter och väntar på vår tur:)


Niklas tar kort på proffset:)


Niklas


Min tredje serie blev helt okej:) 185 poäng. 4 STRIKE PÅ RAD
Niklas fick 95, hi hi

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback