Det e helt sjukt!!!

Publicerat. 2008-10-16 | 23:39:48
Sitter och tittar på tågbiljetter för mig och Niklas till Stockholm.
Mamma o pappa ska åka helgen v 44 så jag hade funderingar på om vi skulle tagit tåget upp på fredagen och sen åka med dem hem i bilen på söndagen sen. ( de åker ju på torsdagen redan) men FY FAN va dyrt de blivit att åka tåg. Jag och Niklas kommer inte till Stockholm för UNDER 1000:- fattar inte. Vem fan har råd med att åka tåg. Och för de andra e de för InterCity tåget, inte ens x-2000 så va fasen kostar de då? Sen lägger Sj ut biljetter på Tradera, barnsligt tycker jag!!
När jag var yngre åkte jag till min faster och hälsade på och då var priserna helt ok. Även när vi i familjen åkte. Men nu kan man ju för fan lika gärna ta bilen. Blir ju billigare om inte annat, i alla fall i min lilla pärla som knappt drar ngn bensin!
Och här snackas de om att man ska vara rädd om miljön. Skit snack. Tänk om SJ!!

Kommentarer
♥ sikka kött

dom vill bara ha pengar, så penga-kåta så de e synd om dom :S

2008-10-17 @ 00:28:38

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback