En helg på stan:)

Publicerat. 2008-10-26 | 16:11:43

Ja precis som rubriken lyder så har jag varit på Knalleland både idag och i går. Niklas har jagat hela helgen och vädret har ju inte varit de bästa så jag åkte och kikade lite i affärer.

I går köpte jag nya krukor till våra blommor i TV rums fönstret. De blommorna köpte jag 2005 när jag flyttade hemifrån och sen dess har de suttit i samma kruka. De sista har jag tyckt att de blivit så hängiga såjag tänkte att de kanske e på tiden att köpa lite större krukor och plantera om dem, hm ha de behövdes också kan jag meddela. Fick slå sönder en kruka för de var bra rötter i krukan. Knappt ngn jord! Stackar blommor men nu mår de bra igen:)
Köpte också svarta panelgardiner. Blev sugen på de i tv rummet, hittade de på EKO hallen för 99:-
Blev 2 nya kuddar till soffan också, tröttnade på de gamla...

Köpte även ett par jeans till Niklas på Jack & Jones på REA men de var inge bra. Jätte konstig passform så de fick åka tillbaka till äffären...

Idag köpte jag två nya gerbera till fönstret, älskar de blommorna. Köpte också dekoration till vårt ljusfat. Ville göra de lite höstigt, vi plockade löv en dag men de knölade ju bara ihop sig och blev inge fina men jag hittade dekorationslöv på blomsteraffären och också en keramik svamp:)

Blev en glasvas också från Hemtex där jag ville ha ett blockljus i:) Mysigt blev de. Köpte också svarta små dekorations stenar till ljusfatet och glasvasen.

Här kommer lite bilder:)


De nya gardinerna, krukorna, gerberna och vasen men blockljuset i:) Fint blev de tycker jag!!
Älskar ljus nu såhär på hösten, 6 blockljus har vi nu och massa värmeljus.



Ljusfatet... Löven kostade 4.90 o svampen 9.90.. Riktigt nöjd blev jag:)
Till jul får de bli mossa och tomte:)




Kuddarna ser ut  såhär:)



Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback