En slö söndag...

Publicerat. 2008-10-12 | 15:12:56
Hejsan!
Då var de söndag! En slö söndag för oss.
Blev sovmorgon så klart:) Sedan små grejade vi lite i lägenheten och Niklas fick ett ryck här och putsade alla fönster:) Bad han ta bolkongdörren för de var riktigt smutsigt. Ludde har stått och tryck upp sin nos mot rutan men nu så e alla fönster så fina.
Åkte iväg en sväng till ICA o köpte mjölk och clementiner.
Nu e Nikals iväg på middag med jaktlaget. De ska väl ladda rejält innan premiären i mrrn. Niklas läste min blogg i går och sa att jag mer än gärna får åka med i mrrn bitti men jag vet inte riktigt om jag orkar de. Gå upp super tidigt och sen ska man jobb 15-22. Vi får väl se hur de blir.
Nu ligger jag och Ludde i soffan och kikar på tv. Finns inte så mycket att titta på dock.
I kväll ska jag i alla fall se på Ensam mamma söker, de tycker jag om. Sen i kväll ngn gång blir de till att hämta min älskling!!

Kommentarer
♥ Anonym

Träningskortet hoppas jag kommer till användning för det var ingen billig utgift. promenader???????????????

2008-10-12 @ 17:43:54

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback