Höstmys på balkongen!

Publicerat. 2008-10-07 | 17:32:20
Hej:)

I lördags fick jag ju jätte fina ljung av mamma så idag fixade jag iordning på vår balkong idag. Hade boll X i krukorna förut och de e fortfarande fina, på väg att vissna men jag tog ut dem och ställde dem bredvis så länge.
Blev riktigt fint nu, vet inte hur jag ska göra med utemöblerna, om de ska få stå kvar ute i vinter eller om jag ska ta in dem. Har ju ingen plats i vårt förråd, i så fall får jag köra de till Gingi. Vå får väl se, ska se va Niklas säger.
Grillen och parasollet åkte i alla fall in. Parasollet har nog alltid stått ute men nu åkte de in, blev finare så och de håller ju bättre om inte annat.
Längtar lite till jul nu, göra ngn fin girlang av granris och sätta i ljusslinga i och sätta upp på balkongen:) Tycker de e så kul med balkong, hade ju inte de i min förra längenhet, tycker de e super mysigt att gå ut och tända ljus i mina små lyktor  på kvällarna och sen sitta och kika ut genom balkongdörren och se hur de lyser upp så fint:)



Såhär fint blev det:)
Tack för blommorna mamma:)


Kommentarer
♥ Emma

Åh, det blev ju jätte fint!

2008-10-08 @ 11:34:49
URL: http://mittsmastadsliv.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback