Lönelapp....

Publicerat. 2008-10-22 | 19:52:25
Varför får man egentligen en lönelapp?
Jag brukar bli jätte nyfiken på vad man ska få i lön och så, men lönelappen får man ju aldrig i tid. Tror aldrig jag fått de av ngt företag. Man får den dagen innan lön eller samma dag!
Vi har inte fått några än men eftersom vi har Swedbank så kan man ringa telefonbanken dagen innan lön och se vad man har för belopp som e på väg till kontot så de ska jag göra i mrrn vid 12:)
Denna månaden får jag lön:) JIPPIE!! Ska bli kul och se vad jag får, Niklas får nog bra lön i alla fall:) hi hi
Så denna månaden ska jag köpa mig ngt nytt klädesplagg:) Har hittat lite fina saker på Gina. Ska faktiskt på en lagerutförsäljning till Gina den 30:e, Niklas brors tjej jobbar ju där så jag har blivit bjuden. Skulle tydligen vara superbilliga saker. Typ provplagg och så:)
Sen måste jag ju ha lite pengar med mig till Ullared också:)

Nu ska jag titta på bonde söker fru... bra e de!!

dagen har varit bra annars! Jobbat som vanligt!

Kram

Förresten, de lyser jätte fint på balkongen:)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback