Räkningarna är förberedda:)

Publicerat. 2008-10-23 | 21:25:00
Japp, nu e räkningarna inlagda på vår internetbank så i mrrn innan jag sticker till jobbet ska jag logga in och godkänna:)
Blev helt okej med löner denna månaden...
Niklas lån dras den 29:e och de tycker jag e lite kasst. Vill att allt ska dras den 25:e så e de borta liksom men han ska ringa och ändra detta i veckan så de e fixat till nästa månad...
Ska även sätta undan lite pengar till Ullaredsresan. Får ju lite shoppingpengar men kan vara roligt med lite extra.
Bestämde idag att jag inte ska köpa ngt onödigt denna månaden heller. Vi behöver inget speciellt, förutom mat så klart och sen måste jag köpa ny maskara så de ska jag göra i mrrn. Man kanske ska köpa ngn julklapp också? Har en lista på vad vi ska köpa, slipper man handla allt på en gång ju:) kanske ska köpa mammas denna månaden, hi hi vet precis vad hon ska få av mig och Niklas...

Kommer bli en annorlunda jul för mig i år. Första gången jag inte kommer fira den ensam med min familj. Jag har aldrig firat jul med ngn så, Niklas ska följa med till min mormor på julaftons kväll och på morgonen ska vi vara hos Niklas föräldrar. Första året jag inte e med hela dagen hos mormor och dagen innan jul kommer jag inte vara med mamma o pappa. Kommer kännas konstigt men jag har sagt till Niklas att de traditioner vi haft hemma hosm ig dagen innan jul vill jag föra vidare till vår familj. Pappa kokar julskinka, vi klär granen och mamma gör ris alá malta som vi sedan äter på kvällen men skinksmörgås och julmust:) sååå mysigt! Sen blir de julgodis på kvällen som mamma gjort:)
sedan på julaftons morgon får man dricka julmust:) ha ha
Förresten så e de 2 månader exakt idag till de e DAN FÖRE DOPAREDAGEN:) Så om två månader sitter jag och Niklas här vid vår julgran som vi ska hugga tillsammans och äter julgodis:) LÄNGTAR:)



I mrrn e de jobb för mig, 8-13.30!
Sen e de låååång helg för mig. Börjar ju jobba kl 15 på måndag!!

Hej så länge...

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback