STÄDNING

Publicerat. 2008-10-05 | 13:47:48
Hejsan!
Satte mig framför datan lite för jag väntar på att tv rums golvet ska torka. Har städat lägenheten idag och våra sängkläder ligger i tumlaren. Så de ska bli såå skänt när jag e klar. Och fint kommer de bli.
Niklas e och jagar, var meningen att jag också skulle åka med men i morse när vi vaknade spö regnade de så jag sa till Niklas att jag inte ville åka med utan att jag stannar hemma och städar istället. De regnar fortfarande, riktigt tråkigt höst väder och jag vill inte ens tänka på hur Niklas ser ut när han kommer hem, än mindre Luddis:)
När jag städat klart ska jag åka fram till stan, blir väl ÖB. Vårt toa papper e slut så de blir till att köpa de.
Sen i kväll kl 6 ska jag och Niklas på Bio:) ska bli super mysigt. Vi ska ju se Patrikl 1,5.

I går åkte vi ju till Kvänum, Var med mina föräldrar + bror i Lidköping. Kikade i affärer och fika så klrt. Träffade även delar av Fam Svensson. Var härligt att få en kram av Ulrika, tycker om henne massor:)
Jag och Niklas fick 3 st Ljung av mamma som jag ska sätta på balkonen, fick även lite gröna kvistar som jag ska sätta runt om. Tack mammsen:)
När vi kom hem la jag mig på soffan och somnade en stund, Niklas och Simon lockade på kråkor, ha ha
På kvällen fik vi supergod mat:) Pappa grillade kött ute, till de blev de klyftpotatis och persilade sås:) GOTT!!

Skulle ju bli utgång men de blev inte riktigt så.
Vi tittade på Mamma Mia och Sing a Long innan vi åkte hem. Mamma mia var faktiskt bra:)
Nej nu har dede nog torkat där ute

HEJ HEJ

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback