Torsdag...

Publicerat. 2008-10-16 | 12:30:14
Hejsan!

Gårdagens arbete gick bra. Timmarna gick snabbt. I går var de hockeymatch för hela slanten. Vi stack iväg och kikade på Borås Hockey när de mötte Mora. Var roligt att få se de spela. Dock förlorade Borås med 4-6. Men vi hade trevligt.

Idag är de jobb igen, till klockan tio. Idag vet jag inte riktigt vad de står på schemat, tror de e lugnt!

På Lördag ska jag jobba extra! Får man ihop lite extra timmar och lite ob:) Inte helt fel. Börjar 7.30 men är inte helt klart än när jag ska sluta. Niklas skulle ändå iväg o jaga så då kan jag lika gärna jobba lite.

Eftersom att jag inte jobbar heltid utan bara 86% så har jag funderat på lite extra jobb, någon helg eller kväll sådär. Hade ju ett litet extra jobb hos en äldre tant men hon har inte hört av sig mer så de blir väl inge med de.
Har funderat ett tag på att fråga personalen på Shell här bredvid om de behöver lite extra personal men de har aldrig blivit av, men i går gick jag in på ams.se och såg att de sökte så jag ringde direkt. Så jag ska dit i mrrn kl 6 o prata med chefen där. De har ju öppet 8-24 varje dag så där kan man kanske få lite extgra:) Vi får se. Och nära e de ju också, ligger precis intill vår lägenhet:)

Niklas ligger fortfarande o sover o klockan e halv ett, vore ju roligt om han kunde ta sig upp ngn gång så man kan få prata lite med honom idag innan jag går till jobbe. Jag drar ju vid halv tre. Sen åker han vid halv fyra o e inte hemma för än efter tolv!!! Blir så arg när han aldrig kan gå upp!!!!

Hej på er så länge...

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback