Ullaredsresa 12/11

Publicerat. 2008-10-06 | 17:12:16
Hejsan!

Nu har jag precis bokat en bussresa till Ullared till den 12/11 för mig och Solveg ( Nikals mamma)
För ett tag sedan sa jag och Solveg att vi ville hitta på ngt och då sa Niklas pappa att han betalar:)
Vi pratade ju först om en båtresa till Åland men sen har de liksom legat på is. Idag frågade han om vi bestämt oss för vad vi vill göra. Då poppade de upp i mitt huvud ULLARED:) och Solveg hoppade på de förslaget direkt och då sa Niklas pappa att ja åk ni på de så får ni 1500 var att handla för:) Hur snällt e inte de!! Jerry e VÄLDIGT snäll:)
Så jag hem fort för att söka resor och hittade en som kostade 220:- per person! Var billigt ju, så resan betalar Jerry ( Niklas pappa) och sen får vi ju 1500:- fickpengar:)
hi hi ska bli roligt!!
Resan e en onsdag och då jobbar jag kvällen men ska be att få jobba in de timmarna, de brukar inte vara några problem:)

Kram så länge


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback