-1,8 kg o 2 julklappar klara:)

Publicerat. 2008-09-22 | 21:58:21
God kväll!!

Idag vid halv sex var jag och vägde mig. Vågen visade -1,8 kg och jag e super nöjd o stolt!! Känns super. Och nu ska jag kämpa in i de sista så jag för en gångs skull kan få nå mål. Låter som att jag kommer få hålla på en hel evighet då jag skulle vilja väga 65 kg! Men men de e bara att kämpa, som mamma skrev till mig. De e bara jag själv som kan göra ngt åt de och de har hon rätt i....

Idag har jag fixat två julklappar också, en till pappsen och en till Niklas pappa. De e ju alltid så att man kommer på vad man ska köpa lååångt innan de e jul och sen när man väl ska köpa julklappar så kommer man inte på ngt, speciellt inte till pappa som alltid säger att han önskar sig snälla barn men idag hittade jag en super bra julklapp så jag slog till och beställde 2 st. Känns bra och jag tror de kommer bli toppen:)

Blev en promenad idag också efter vägningen, sköönt!

Nu ska jag hjälpa Niklas och bygga ihop ett skåp till toaletten som han ville köpa på netto idag. Vi har ju inte så mkt ställen att förvara saker på och speciellt inte på toa så han köpte de. Kostade 400 kr Han vill ha handdukarna på toa så nu får han väl ha de:) ( kort kommer)

I går började jag as garva då jag kom på att jag blir mer och mer lik mamma.... I går städade jag och Niklas lägenheten eller jag tog de mesta, han kom senare hem från Gingri så jag sparade TOA:n till honom.. precis som mamma gör åt pappa.. ha ha

// Emelie


Niklas pappa och Felicia ( Niklas brors barn) åker karusell på marknaden:)

Dagens bild, sååå söt! Ludde "terroristen" har husses rånarluva på sig:) 


Niklas skruvar fel och svär som f*n :) så går de när man inte kollar ritningen!


Resultatet. Den lilla byrån e från samma serie som Niklas köpt tidigare...


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback