080913

Publicerat. 2008-09-13 | 15:31:55

Hejsan Hejsan...

Fint väder idag här i Borås. Har precis varit på Ica och köpt lite saker, tänkte göra taco paj i kväll:) Var jätte länge sedan jag gjorde det. Köpte även de två nya cola light smakerna, nyfiken på vad de smakar.
Idag sov jag till elva, sedan åkte Niklas iväg till skjutbanan, de skulle visst skjut träna och bli godkända. han ringde nu precis och sa att han sköt guld och blev bästa skytten i laget.
När jag vaknade idag fick jag ett städryck. Rev ur alla sängkläder ur sängen och slängde i tvättmaskinen, sedan hände jag ut alla kuddar och täcken. Nu hänger sängkläderna ute och torkar, blir till att duscha innan man lägger sig i kväll, finns inget härligare än att lägga sig i nytvättade sängkläder som hängt ute:)
Har även dammsugit och torkat golv.

I går var de ju bowlingdax, och jag hoppades ju på att jag skulle vinna över Niklas, vi körde ju ensamma på en bana. Ha ha vi spelade tre serier och JAG vann alla tre!!! HA HA HA HA. Tror ni jag var lagom mallig. Niklas ursäkt.... att han försökte skruva. De enda han frågade mig var hur min mamma skruvar, jag sa jag vet inte de.... men har hon inte visat dig? Nej de har hon inte... hur gör din mamma?... jag vet inte. Får nog åka upp ngn helg och spela med mamma så han kan få lite tips,,, Men jag kan säga som såhär, vi låg runt 90 på en serie, ha ha kasst ju! Men jag gjorde i alla fall en strike:)
Efter bowlingen blev de pizza....

Hej hej


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback