Dans....

Publicerat. 2008-09-23 | 19:26:45
God kväll...
har precis ätit korvgryta med pasta, gott gott... Blev snabb mat till lunch idag bestående av 2 mackor o en youghurt då jag var i gbg med jobbe. Så då fick de bli riktig lunch på kvällen annars brukar de typ bli havregrynsgröt:)

Idag slutade jag kl tre, skyndade mig hem för att säga hej och hejdå till Niklas, han åker ju halv fyra till jobbe. Hade ju tänkt träna kl 4 idag men då jag e ensam så hade jag varit tvungen att ha med Ludde i bilen då han inte kan vara ensam o de funkar ju bra men solen har ju lyst hela dagen och då blir de alldelses för varmt, blev arg på Niklas för att Ludde inte kan vara ensam. man blir ju så låst. Niklas gav med sig och sa att jag kunde lämna honom ensam en timma i lägenheten medan jag åkte iväg och tränade ett dans pass på friskis. De var sååå kul! De ska jag absolut gå på igen. Låter ju som om att de inte e alls jobbigt men jag var precis genomsvett... När jag kom hem tjöt Ludde som fan, de gör han alltid när han e ensam, han har aldrig fått vara ensam sen han var liten så vi måste försöka vänja honom. Eftersom Niklas jobbar kväll blir ju jag jätte låst och jag åker ju kanppast 3 mil i onödan för att lämna han 1 h hos Niklas föräldrar. NEJ Ludde får allt lära sig, matte e sträng:) De e ju ingen barnunge vi har, hundar ska kunna vara ensamma. Ändring nu!
Någon som har bra tips hur man gör för att lära em vara ensamma?

Resten av kvällen består av tv tittande med lite popcorn och cola light:)

I mrrn blir de jobb 8-14, huur skönt som helst och sluta så tidigt! Sandra bytte ju lite med mig förra veckan så nu får jag de tillbaka:) Ska träna kl 16 i mrrn också, då blir de medel/puls Då får Uddis vara ensam igen....

På lördag kommer lill brorsan hit:) Ska bli jätte roligt! Men han och Niklas kommer väl spela data eller nåt.... ha ha

Hej hej

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback