Första arbetsdagen!

Publicerat. 2008-09-03 | 22:23:46
Hejsan
Idag började jag mitt nya jobb som personlig assistent. Var lite pirrig i kroppen när jag var på väg men de gick snabbt över, tjejen som delar schemat med mig heter Sandra o är 20 år. Hon har jobbat i ett år och e ju insatt i jobbet så hon pratade mycket med mig, förklarade o visade och de känns super bra:)
Idag har jag mest kikat men i mrrn e de min tur att göra saker. Går bredvid i mrrn, fre o måndag också sen e tisdagen min egen och då jobbar jag dag. Detta kommer bli jätte bra, brukaren förklarar ju för mig också och visar om jag e osäker...

Idag har de varit en lugn dag, städade när jag kom hem och sen så klart när Niklas jobbar kväll så börjar de åska som fan! Blev så rädd så jag åkte ut till Niklas mamma:)
Men nu e jag hemma o väntar på Niklas... mullrar fortfarande:(

God natt

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback