Fredag...

Publicerat. 2008-09-19 | 20:16:19
Härliga fredag.
Sitter här i soffan med min älskling, jag har precis ätit min kvällmat, bakad potatis igen Älskar de, de e sååå gott.
Jobbade till kl 6 idag. Som vanligt en lugn arbetsdag, blev en fika (pepsi max & VV choklad) och en sväng på stan, inte helt fel. Känns knappt som om man jobbar.
När jag var på väg hem ringe Niklas och sa att han redan var hemma, de hade inget att göra på jobbet:) Så han får mysa med mig i kväll istället:) Jag ska snart poppa popcorn:) Gör de i gryta som mamma alltid gjort, de e godast:) Vi åt alltid popcorn på fredagar när jag bodde hemma... riktigt fredagsmys!



I mrrn ska jag åka och träna, blir promenad också med Uddis... Niklas ska gå upp kl halv fem i morgon bitti, såå självförvållat, han ska jaga såklart. Bara han inte väcker mig e jag nöjd:)

Finns de ngt att titta på i kväll på tv, just nu e Simpsons på, HATAR!!
Hittade en ny Keso i affären idag, äpple, päron och nailj smak, lät gott men vågade inte köpa:) Får nog göra de nästa gång jag handlar, låter ju gott..ha ha Någon som provat?

Förresten, jag ska få hjälp med att fixa min blogg. Har hittat en tjej som ska hjälpa mig. Ska bli jätte kul:)
// EMELIE

Kommentarer
♥ Emma

Popcorn är ju såå gott tycker jag oxå :D Hoppas du har en bra helg!

2008-09-20 @ 15:34:12
URL: http://mittsmastadsliv.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback