Ingen lön för mig idag:(

Publicerat. 2008-09-25 | 19:57:15
Hejsan!
Idag är de dem berömda lönedagen som man brukar vara glad på men jag har varit nere hela dagen, nästan på gränsen till gråt. Känslan av att veta att man bara ska leva på en lön denna månaden som på köpte inte var ngt vidare känns skit men de e mitt eget fel!! De e jag som bytt jobb men de e jobbigt ändå. Jag hoppas vi klarar oss på de vi har kvar efter att alla räkningar e betalda. Skulle de skita sig så har jag frågat mammsen om jag får låna och de var nog okej, känns skönt men denna månaden vill de till att hålla i pengarna men de försvinner fort, idag var jag på ICA och då försvann 800:- såååå snabbt.  Hatar att livet ska vara beroende av pengar. Uch! Har tänkt på de, både jag och Niklas har bra löner, Niklas tjänar dock ngt mer men de känns typ som att pengarna räcker till oss jag börjar tänka på hur de ska bli när man får barn, tänker man annorlunda då? Man får ju inte direkt mer pengar! Ja ja de får man väl se då, men kan andra så kan väl vi:)
Jag längtar redan till nästa lön för då får jag lön och Niklas får bra lön eftersom han jobbar sent nu, hi hi

Idag har jag jobbat 8-15
Hände inte så mycket, var en lugn dag. Men jag ser fram emot morgondagen:) Ska bara jobba 4 timmar, jag jobbade ju åt Sandra ( den andra assistenten) förra veckan så nu ska hon ta igen de timmarna, HÄRLIGT eller vad:) Och jag o min brukare ska avsluta vår vecka men lunch på Thai restaurang.... :)
Var som sagt iväg på ICA och handlade lite, blev lite bas grejer. När jag kom hem blev de en promenad med Ludde på 50 min...

Nu e de tv:)

Kände precis att jag har ngn knöl på insidan av låret, blev skit rädd. Ser inte riktigt men de e som en kula. Stean hård. måste be Niklas kolla på de. Är de ett insektsbett kanske??

Hej hej


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback