Jag fick jobbet:)

Publicerat. 2008-09-01 | 11:41:46
Idag kom samtalet, jag kände igen numret på mobilen och hon som ringde frågade mig om de varit en lång väntan i helgen och sen sa hon att jag är den som har blivit utvald för att jobba som personliassistent!! :)

Så i mrrn ska jag till Frösunda och skriva mina papper och få reda på vad jag får i lön och sen på onsdag, torsdag o fredag ska jag gå bredvid dag, och måndag kväll... Så fom i mrrn har jag tystnadsplikt... hoppas jag får reda på i mrrn lite mer vad de innebär är inte riktigt helt hundra på de men jag vet att mamma pratat om de några ggr.

Gick in och kikade på elfsborgs matchprogram o alla de resterande matcherna är på de veckor som jag jobbar dag så de bli inga matcher för mig:( Synd. Får hoppas mitt schema stämmer bättre nästa säsong....

Kram på er alla...

Kommentarer
♥ Emma M

Grattis till jobbet! :)

2008-09-01 @ 12:13:51
♥ Linda

Grattis till Jobbet....

2008-09-01 @ 16:22:41

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback