Marknad...

Publicerat. 2008-09-20 | 19:42:33

God Kväll...


Nu sitter jag lite framför datan. Ska snart bege mig till soffan o Niklas:) Har precis skickat iväg lite bilder och grejer till min nya blogg design:) Så snart ska den bli ny och fin.. ska bli kul!!


Idag vaknade jag tidigt. Niklas gick upp halv 5. Halv 9 gick jag ut och gick en timma. Sedan hem och käkade min efterlängtade frukost. När jag ätit upp ringde svärmor och frågade om jag ville hänga med på marknad och de hoppade jag på. Var tvungen att åka förbi apoteket först bara, jag har åkt på ngn jävla skit så var tvungen att köpa medicin. Har till och med tvättat alla kläder här idag samt sängkläder + städat hela lägenheten för att jag ska bli av med skiten. De sitter tydligen i kläder o så.. hoppas jag blir av med de snart för de e inte kul.

På marknaden blev de inte mkt handlat. Bara julpapper:) ha ha var såna med massa papper på, och var så fina så kunde inte låta bli. Ha ha träffade Kristian Boman också, han har jag gått i samma klass med från 1-9 an:) o han bor i kvänum och marknaden var i annelund:) kul!


Fick mat hos svärmor idag också, fläskfile med kantarellstuvning och potatis men hon hade lagt undan fläskfilé till mig:) så blev de pressad potatis till och grönsaker:)


Nej nu ska de bli soffa, tv, kvällis o popcorn::)



Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback