Puls...

Publicerat. 2008-09-24 | 19:13:00

Hejsan:)
Då var de onsdag kväll redan, herregud va fort de går. Man hinner knappt blinka för än de e helg. Skönt på ett sätt, e ju skönt att vara ledig:)

Idag var de jobb som vanligt, var riiiiktigt segt att gå upp idag då vi låg vakna i natt och pratade när Niklas kom hem från jobbe. Slutade kl 2 idag, åkte hem och gjorde lite käk och vid fyra tränade jag ett puls/medel pass på friskis... gud va trött jag var, men de var ett roligt pass. I mrrn får de nog blir promenad.

Har precis ätit kvällsmat, blev favoriten gröt med mackor. Sen blir de väl lite mys med ngn viktväktarchoklad:)

Idag ringde lillebror Tobias, han tackade för brevet jag skickade. Han e galen i en viss sorts chips och den finns inte i närbutiken i Jönköping där han bor så jag köpte en sist jag var och handlade som jag skickade till honom, han blev jätte glad. Han skulle spara påsen till lördag:) ha ha Själv tycker jag inte att de e goda, de smakar bara timjan, uch!


Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, nu ska jag lägga mig här i soffan och kika på tv! Sjukhuset, Idol och Efterlyst! Saknar Niklas, han kommer inte fär än kl 12:(

Min blogg e klar förresten! Fick se resultatet idag och godkände den så jag hoppas de syns här snart:) De blev super bra!!!

Kram Emelie


Kommentarer
♥ Veronica

Åh vad duktig du ät. Jo de är j'ttekul o läsa om andra i samma situation. Man blir jättepeppad. Speciellt med dom som har gått ner massor. Och du 7 kilo det är ju jättebra jue.

2008-09-25 @ 12:52:09
URL: http://thundernia.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback