Snart helg igen....

Publicerat. 2008-09-11 | 19:21:06
Här sitter jag i soffan och väntar på att sjukhuset ska börja, har precis ätit en varm macka och lite trattisar:)
Niklas är i jaktstugan och grejar, de hade visst fixar dag idag! Vet inte riktigt när han kommer hem, ringde precis men inge svar. Idag har man ju jobbat, 8-15. Gick bra men men har ju inte riktigt kommit in i det än men de kommer...
I mrrn slutar jag kl 13.30, ska bli riktigt härligt att sluta så tidigt och sen börjar jag inte för än kl 15 på måndag, typ lååång helg.

I mrrn kväll ska jag, Niklas, Magnus ( Niklas bror) och hans tjej Angelica åka på disco bowling kl sex, ska bli roligt men jag hoppas verkligen att jag vinner över Niklas, med tanke på att mamma spelar i eliten så borde jag ha lite bowling kunskaper, ha ha * bra önsketänkande* Niklas ville ju spela i Lördags när vi var i Kvänum, han ville se vad min mamma gick för med de blev inget, han tror nog inte riktigt på att hon spelar i eliten:)

I helgen händer de nog inte mkt, Niklas ska......... ja precis. Jakt, vad annars:) Jag ska försöka komma iväg till Friskis, skulle gått idag men kände mig inte helt ok. Tror jag börjar bli föskyld. Antar att Niklas smittat mig för han e riktigt förkyld.

Idag trodde jag att jag skulle få igång vår hemtelefon, men NEJ. Com Hem skulle ju skicka oss några sladdar som vi var tvugna att ha, så jag hämtade ut dem förut och gick glatt hem för att få ringa första samtalet hem till mamma. Men som vanligt, fel saker, de hade skickat en nätverkskabel istället för en telekabel, åh arg var jag när jag ringde Com Hem. Sen hade vi fått en e-fakrura från dem, och då var första avgiften för telefonen men, de e som snabba med, och de hade de räknat fom den dagen jag ringde och beställde telefon. Den funkar ju för fan inte ens!! Så jag ringde igen och skällde på dem och då hade de ändrat den men inte skickat ngn ny faktura eller hört av sig så jag fick ett nytt belopp jag skulle betala in som var 100 kr mindre, pengar e pengar ju!!
Och denna månaden får jag ingen lön:( men jag hoppas vi klarar oss på Niklas. Jag har redan betalat in hyran på 3700 från min "gamla" lön och de e skönt... så vi ska nog klara oss:) Hoppas!!

I går nnär jag var på stan men min brukare köpte jag en registreringskylt ( barnvagnsskylt) till Luddes hund bur:) Hans namn fanns ju inte men de fanns en där man fick bilda sitt eget namn, kort kommer.... sött blev de:)

Snart börjar sjukhuset, ska fixa iordning lite i köket fört...

god natt!!

Lite bilder...


Man ska ju ligga precis som husse...


Ovanligt att Niklas sover... Han skulle BARA vila ögonen:) ha ha


Och... sover husse ska man sova....

Luddes fina bur efter målning och den fina skylten...


Kommentarer
♥ Anonym

Hej vi kan spela nästa gång ni kommer hem. Så ska jag visa vad jag kan. Hälsa Niklas.

2008-09-11 @ 21:19:53

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback