Snart helg....

Publicerat. 2008-09-18 | 23:05:15

God Kväll...


Guuud va veckorna springer iväg, snart e de helg igen. Skönt ska de ju bli e klart:)

Vet inte vad man ska hitta på i helgen mer ön att jag tänkt träna lördag och söndag...

I mrrn blir jag ensam på kvällen, Niklas jobbar ju till kl 00.00, sådär kul men men, kan vara skönt att ha lite tid för sig själv också. Jag har ju ludde ha ha.


Idag har de varit jobb, började tre idag. Vaknade i morse och käkade lite frukost, sen blev de sängen igen och mys med Niklas. Kl 12 åkte jag och tränade och när jag kom hem hade älsklingen gjort lax och potatis:) mums

Äter enligt VV och hittils går de bra. Ska iväg och väga mig på måndag, längtar nu!

Ska försöka att få ngn som kan hjälpa mig att designa min blogg, har försökt med de länge nu men alla har fullt upp som kan. Har mailat en ny tjej, hoppas hon kan hjälpa mig. Några förslag annars? Brorsan har jag bett flera gånger, han e ju jätte duktig, kanske ska fråga igen...



God Natt


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback