Söndag!

Publicerat. 2008-09-28 | 16:42:35
Hejsan!
Var och lämnade av lillbrorsan för en stund sedan vid tåget. Han kom ju i går och hälsade på oss. Var roligt tyckte jag. I går kväll satt vi vid datan, åt kebabtallrik ( sallad för mig) och sedan kikade vi på batman eller ja tittade och tittade. Ännu en film som inte direkt intresserar mig så jag somnade en stund tror jag:)
Idag gick vi upp tidigt. Niklas hade någon skjuttävling idag så vi åkte med. De vann faktikst, Niklas, hans bror och pappa:) De var ju roligt:) Men fy fan va de smäller alltså, som tur e hade vi med öronproppar:)
När vi kom tillbaka käkade vi lite och somnade:) ha ha vi var visst lite trötta.

Har precis plockat iordning i lägenheten, blir lätt rörigt när man e många i lägenheten. Niklas åkte precis iväg till skogen och skulle jaga med Christian. Jag drar nog iväg på träning vid sex, har sådär lust med de men jag e tvungen. Blev LITE fusk i helgen så jag behöver nog den motionen, i mrrn ska jag ju iväg och väga mig igen...

Härligt!! Denna veckan har jag sovmorgon:) Jobbar ju sent!!!

Här kommer lite bilder:


Såhär kul va de hos storasyster. Låg och lyssnade på musik på mobilen och stensomnade:)


Niklas äter socker kaka han fick av min mamma, de kanske syns att han e tokig i den:)


Niklas och hans JÄVLA kråkljud!


På skjutbanan, väntar på deras tur.


Magnus ( Niklas bror) Niklas och hans pappa Jerry


Simon tar kort på oss:)


Då har man varit duktig och tränat i kväll, var ett roligt pass idag! Sedan blev de raka vägen hem och in med bakpotatis i micron, duscha och sen mys i soffan! Ska ge mig på tvätten lite nu innan de blir sängen!

På lördag blir de ev Skara. Ska med de gamla jobb kompisarna ut på oktoberfesten! Ska bli roligt! Niklas åker med till Kvänum så han hämtar mig på kvällen sen, de e skönt så man kommer hem.  Hoppas man träffar ngra man känner...

God Natt!!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback