Sovmorgon såhär på en måndag:)

Publicerat. 2008-09-15 | 10:07:58
God Morgon!
Känns riktigt konstigt att ha sovmorgon såhär på en måndag men de var riktigt skönt, ställde klockan på halv nio för att gå upp och kika på Rix Fm som sänds vi tv fom idag, var lite roligt att se dem. Lyssbar ofta på dem. Sedan gick jag faktiskt och la mig i sängen en sund igen och myste med Niklas, han har ju också sovmorgon:) De bästa av allt e ju att jag har sov morgon hela veckan:) hi hi Börjar jobba 15.30 idag så de ska bli en ny upplevelse. Får se hur de verkar att komma hem sent på kvällen.
Just nu ligger de bröd på jäsning och jag kör en maskin med tvätt, härligt att greja med lite sånt:)

Niklas ligger fortfarande och sover men ska snart in och väcka honom, dags att vakna:) hi hi

Hej så länge, hörs i kväll...

____________________________________________________________________

God kväll...

Då var man hemma från jobbe, har gått bra och tiden gick ganska fort. Blev mest TV tittande...
Vi åkte förbi Viktväktarna också, jag sprang in och vägde mig och TRO MIG, de var ingen trevlig upplevelse. Uch och fy säger jag bara. På väg därifrån ringde jag min snälla mamma o pappa och jag ska få låna pengar av dem till ett träningskort på Friskis och Svettis, NU E DE BRA BARA! FY FAN VA KILONA BARA KAN RASA IVÄG!!
I mrrn bitti blir de promenad och niklas ska med, om jag så måste dra han ur sängen...
Nu blir de lite mer planering med mat med tanke på jobbet. Mycke mat o fika...
I mrrn skulle jag börjat kl 16 men Sandra ( den andra assistenten) skulle iväg och köpa hund så jag börjar kl 12.15 istället... till 22...

Och på onsdag då händer följande på kvällen när man jobbar:

 
Japp, jag ska på Elfsborgsmatch, de möter Malmö på onsdag kl 20.00 och jag ska följa med, då som personlig assistent:) inte helt fel på arbetstid.... hi hi länge sedan jag var på match här i Borås, ska bli roligt!!

Nej nu ska jag lägga mig i soffan och invänta min älskling, han slutar kl tolv stackaren. Och de där med de nya jobbe kan man ju disskutera, fattar inte vad Lernia håller på med, Ska bli kul och se vad han har att berätta när han kommer

GOD NATT

Kommentarer
♥ M i m m i s | D e s i g n

Svar: Läs mitt senaste inlägg på bloggen så förstår du! Jag hör av mig när jag får tid men det kan tyvärr dröja...

2008-09-15 @ 11:04:58
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/
♥ Anonym

Godmorgon .

sitter på jobbet o bloggar

2008-09-15 @ 11:16:42
URL: http://vaniljeva.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback