4 dagars härlig ledighet!

Publicerat. 2009-04-09 | 19:46:18
Hejsan!
Åh va underbart de ska bli med 4 dagars ledighet! Riktig lång helg! Inte alls fel! Slutade 15 idag och börjar jobba 15 på tisdag igen:) NICE! Fick en super fin påsk blomma av min brukare idag också, snällt!!

Niklas håller på och målar i köket en sista gång och när de torkat ska vi tapetsera ena väggen! Var på coop förut och hittade en super fin tapet i grått:)
Och när de e klart ska jag ställa in nya köksbordet:) Min kära mor hade hittat ett ek bord på blocket i början på veckan och sms:ade mig om de! Ringde de som hade det och de fanns kvar så jag var och kikade på de i går. Och de var super fint!! Så jag betalade de och tog med mig det hem:) Kommer bli sååå fint!
Ska ta kort sen när de e klart:)

När Niklas kom hem från jobbet idag så kom han förbi och hämtade mig, vi åkte tillsammans till Gingri för att hämta Ludde, köpte med oss en påsk blomma till hans föräldrar, det är dom väl värda som hjälper oss med Ludde. Niklas fick ett ryck också och bytte till sommardäck på golfen! Så nu e den fin:)

På lördag ska vi åka till Kvänum och fira min bror som fyller 15 år den 17 april! Ska också passa på att fira morfar som fyller på lördag!!


Denna bilden tog jag i GBG förra onsdagen:)


Min älskling byter däck:) Svärfar hjälpte också till...


Den fina påsk blomman jag fick av min brukare med familj:)


Köksbordet:)


Tapeterna:)


Målning:)



Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback