Besök...

Publicerat. 2009-04-30 | 18:01:48
Hejsan!

Nu har jag och Niklas städat och kixat här hemma. Jag dammsög lägenheten och de skulle jag inte ha gjort! Min rygg mår inget vidare nu!

Om en liten stund kommer Linda hit från Eskilstuna, hon sms:ade nyss och hade 8 mil kvar:) Hon ska stanna här hela helgen vilket ska bli jätte kul! I mrrn ska vi åka till Ullared, Linda ville passa på eftersom att hon är ganska nära nu:)

Idag har vi varit och hämtat en hyrbil på Volvo, det blev en grön fin volvo V50! Jag fick köra den hem och de var ingen höjdare, jag var riktigt rädd när jag körde... kanske fortfarande e lite chockad efter olyckan! Så jag avstår nog från att köra så mycke jag kan!
Volvon ska vi använda i nöd fall bara eftersom att den kostar pengar varje km man kör, dock en liten summa eftersom att vår bil var försäkrad men ändå!!
Hoppas vi får tillbaka vår bil snart!!!

Åh vilket underbart väder de varit idag!!!!

Kram

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback