Lördag!

Publicerat. 2009-04-25 | 21:23:37
Hejsan!!
Nu sitter vi och kikar på Robinson!

Idag har det varit en underbart fin dag!!
Jag vaknade när Niklas gick upp i morse för att bege sig till skogen och greja, jag gick upp strax efter att han åkt, gjorde mig iordning och åkte en sväng till stan!!
Hade lite saker jag behövde fixa, bla nytt smink då de mesta tagit slut, en matta till köket, gardiner och schampo o balsam! Hittade också en super fin klänning jag hade velat ha på bröllopet på midsommar men den passade inte. De mesta brukar vara för litet kring bysten tyvärr:( Så de var bara att glömma den!!
Var inne på Gina också och köpte mig två tunikor, en gul och en vit. Jag bytte också ett par legins som jag satte på mig för fösta gången i morse och när jag låg i soffan förut såg Niklas att de var två hål mellan benen!! Inte såå kul! Men nu har jag ett par nya:)

Satt och kikade lite på internet tidigare idag på klänningar! Vill ju som sagt at ngn fin på bröllopet och de e bäst att man börjar kika nu! Annars kommer man inte att hitta ngn sen!!
Var inne på ellos och hittade faktiskt en som jag fastnade för så jag beställde den, får jag pröva den när den kommer den och se om jag kan ha den:)

I går blev det ju en tripp till Lidköping! Som jag skrivit innan så ligger min moster på IVA och jag ville följa med min mamma och hälsa på henne. Det var jobbigt när man kom dit och såg henne men sen var de bara skönt att stå vid hennes sida och och titta på denna. Liksom bara finnas där hos henne. Hon har blivit bättre och de känns underbart! Pratade men min mamma tidigare och de KANSKE ska koppla bort respiratorn i mrrn så hon får andas själv men de får vi se... Ska åka och hälsa på henne på tisdag igen!!

Vad ska man hitta på i mrrn då?
Blir det fint väder så kanske vi åker och lägger oss på en filt i stadsparken:) Låg massa folk där idag och solade sig och de såg inte fel ut:)

Nu ska jag kika k´lart på Robinson!

Förresten! Jag var på Netto en snabbis förut och kikade ruunt lite bland alla saker de har och hittade en "Hårmassage" och slängde ner den direkt i korgen och Niklas fick den stora äran att pröva den på mig!! ÅHHHH va skönt de va!! Jag somnade nästan och jag bara rös!!! För er som inte prövat, och tycker om att bli kliade i håret! TESTA!!!

Kram på er....



Klänningen!



"Hår massagen"
UNDERBAR!!!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

» NAMN:
Kom ihåg mig?

» E-POST: (publiceras ej)

» URL:

Kommentar:


Trackback